środa, 11 lipca 2012

Hejka!

Przepraszam, że dosyć długo nic nie pisałam, ale kompletnie całe wakacje mam wypełnione po brzegi... ^^ Dzisiaj wróciłam z działki a już w niedzielę wyjeżdżam na kolonie ;P Oczywiście w międzyczasie zamierzam jeszcze spotkać się ze znajomymi! W piątek planuję zaprosić koleżanki na cały dzień, może gdzieś wyjdziemy, porobimy zdjęcia ... jeszcze nie wiem, ale na pewno, jak zawsze zresztą, będzie super <3
Plakat z filmu
A dzisiaj chciałabym wam polecić dwa filmy:

Po pierwsze "Skazani na Shawshank" <3 Już dawno miałam o nim napisać, ale jakoś nie było kiedy ;P Uwielbiam ten film! Zdążyłam go już ze trzy razy obejrzeć i mogłabym jeszcze następne kilka... Nawet jeśli na pamięć znam już całą akcję - wiem, że pomimo tego nie będzie dla mnie nudny. Ogólnie film opowiada o niewinnym mężczyźnie posądzonym o morderstwo i skazanym na dwa dożywocia <O.o> w więzieniu Shawshank.

No i po drugie "American Beauty". Trochę gorszy od "Skazanych na Shawshank", ale też bardzo mi się podobał. Opowiada o losach mężczyzny w średnim wieku, który po spotkaniu z przyjaciółką własnej córki zamierza zmienić swoje życie... Takie troszkę dziwne połączenie dramatu z komedią :P Ale na pewno warto ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz