niedziela, 24 czerwca 2012

Lśnienie.

Hej ! Dzisiaj napiszę wam o filmie, który zaczęłam dzisiaj oglądać.
Chodzi mi o "Lśnienie" - dosyć stary horror z Jack'iem Nicholson'em. ^^ Ostatnio coś mnie naszło na horrory i chcę kilka obejrzeć, ale nie jestem pewna, czy dam radę : D
"Lśnienia" obejrzałam ponad połowę, bo moja siostra oczywiście koniecznie chciała obejrzeć ze mną, ale rzecz jasna się bała i musiałam wyłączyć -,- Może dam radę jutro dokończyć ; ) W sumie też się trochę boję - ten film ma taki dziwny, przerażający klimat... :O
Ogólnie jest o facecie, który dostaje pracę w wielkim hotelu odwiedzanym tylko w lato na jakimś totalnym odludziu. Ale on przeprowadza się tam z żoną i synkiem na cały rok i mieszkają tam zupełnie sami...
Nie będę tu pisać całego streszczenia, jeśli chcecie to obejrzyjcie sami ;D
 
Oto trailer :

No i jedna z najbardziej charakterystycznych scen 
filmu :

2 komentarze:

  1. Super film ; )
    Oglądałam : D !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie oglądałam, ale może obejrzę ;)
    tu Nikt7, obserwuję twojego bloga, więc ty obserwuj mój i mojej przyjaciółki: http://tomodachi74.blogspot.com/ :)
    ehh.. też uwielbiam robić zdjęcia!
    marzy mi się okładka w vogue'u xDD
    ale to za paredziesiąt lat, jeżeli już :P
    uwielbiam uwielbiam uwielbiam robić zdjęcia!!! :)
    w wakacje chcę jechać rano do centrum miasta i zrobić jakieś fajne zdjęcia, a potem do Zoo . :-)
    ^^
    Nikt7 (;

    OdpowiedzUsuń